poniedziałek, 2 marca 2015

Najpiękniejsza.

Już mogę się pochwalic! ;-)))

Najpiękniejsza Torunianka marca 2015 to ja ;) :P

A zaczęło się tak..
że wysłałam zgłoszenie jakiś czas temu i w sumie już o tym zapomniałam.. myślałam, że nikt się nie odezwie, a tu proszę.. ;) Jestem mega szczęśliwa :)

Zdjęcia zrobiliśmy już w lutym, ale musiały trochę poczekac.. Nawet ja ich nie widziałam i zobaczyłam je dopiero wczoraj. ;)

Włosy, makijaż, śliczne ciuchy, piękne miejsce i świetny fotograf.. czyli mega udana sesja zdjęciowa. Pierwszy raz miałam przyjemnosc w takiej uczestniczyc, ale mam nadzieję, że to nie koniec, a dopiero początek... :)))

Działamy! :))

marzec 2015r.
Toruń
Photo: Marcin Mentel
Hair: Ola Dubiel
Make up: Feminarium Toruń



















3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Trochę byłam zaskoczona :) Ale jednak coś mnie skusiło, żeby wysłac zgłoszenie ;)

      Usuń
  2. Tytuł adekwatny do tego co zobaczyłam na zdjęciach. Powinnaś mieć tytuł całego miasta a nie jednego miesiąca. ;) Przepiękna stylizacja,i te zdjęcia, aż mi się marzy taka sesja ;)
    http://whipseryourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń