środa, 22 października 2014

Adela Photo Pathology 2014 vol.1

Adela Photo Pathology czyli plenery fotograficzne patologicznych kochanych ludzików, których miałam okazję w tym roku poznac :)

Pierwszy raz byłam na plenerze fotograficznym i to aż na 5 dni! Jak startowac to z grubej rury! a co! hehe ;-)

A zaczynając od początku...

W czerwcu, a dokładniej w dniach 18-22.06.2014r. miałam okazję wziac udział w plenerze fotograficznym grupy Adela Photo Pathology w Dzierżąznej (niedaleko Łodzi). 5- dniowy plener, masa nowych ludzi, wszyscy otwarci, z pasją, z ciekawymi pomysłami, mega pozytywni i szaleni.
Wszyscy się bawią i integrują a do tego jeszcze robią zdjęcia. Super czas, super zabawa i super ludzie. No po prostu kochana patologia. :)

A to wszystko dzięki grupie F8, to oni mnie w to wkręcili, to dzięki nim się tam znalazłam i to z nimi tam pojechałam, za co im dziękuję ;)

A teraz czas na kilka adelowych kadrów...

czerwiec 2014r.
Photo: Adam Pijaczyński


Photo: Basia Ogrodnik
no make-up





Photo: Mariusz Raźniewski
Maku-up: Monika Pawlik-Doborowolska






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz